TOP

Επιτυχής Σύνδεση!

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

X

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ISOPLUS
      Δεv βρέθηκαν
      αποτελέσματα
      Συνέντευξη με τον κ. Γιώργο Κωτσιόπουλο - Πρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο της ΙSOPLUS: Ανοδική πορεία με σταθερά βήματα

      Στη συνέντευξη που ακολουθεί ο κ. Γεώργος Κωτσιόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ISOPLUS, μας μιλά για την πορεία της εταιρείας σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι η εμπιστοσύνη φαρμακοποιών και καταναλωτών στα προϊόντα της είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας.

      1. Πως κρίνετε την πορεία της ISOPLUS από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα;

      Εδώ και 35 χρόνια στην ΙSOPLUS  έχουμε διανύσει μια επιτυχημένη πορεία ανεβαίνοντας σκαλί-σκαλί, μελετώντας διεξοδικά την κάθε μας κίνηση. Στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε με γνώμονα πάντα την καινοτομία και με πρώτιστο σκοπό το όφελος του καταναλωτή και την απρόσκοπτη πρόσβασή του σε υψηλής ποιότητας προϊόντα. Πέρα από το υγιές μοντέλο ανάπτυξης της εταιρίας, η επιτυχία μας οφείλεται και σε όλους τους εργαζομένους μας οι οποίοι στηρίζουν την ISOPLUS με όλες τους τις δυνάμεις και σε όλους τους τομείς. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επιχειρούμε συνδράμοντας με υπευθυνότητα, αξιοπιστία και ακεραιότητα.

      1. Μιλήστε μας για το όραμα και τη φιλοσοφία που εμπνέει τη λειτουργία και τη δράση της εταιρείας σας.

      Για μένα, το να φτιάξεις μια επιχείρηση σημαίνει να κάνεις κάτι για το οποίο νιώθεις υπερήφανος, σχηματίζοντας μια ομάδα από ταλαντούχους ανθρώπους και δημιουργώντας κάτι που θα κάνει τη διαφορά στη ζωή των άλλων ανθρώπων. Θεωρώ, λοιπόν, πολύ εύστοχη τη λέξη «εμπνέει», γιατί στην εταιρεία μας είναι αναγκαία προϋπόθεση η οποία απαραίτητα συνταιριάζεται με το μεράκι που διαπνέει όλη την εργασιακή μας δραστηριότητα.

      1. Ποια θεωρείτε τα μεγαλύτερα εμπόδια στην άσκηση της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας;

      Λέγεται πως «κάθε αρχή και δύσκολη» και εγώ το βίωσα από τα πρώτα μου βήματα, μέσα από την προκατάληψη και την αμφισβήτηση που συνάντησα μιλώντας για το καινούργιο και το διαφορετικό. Από μια άποψη, το θεωρώ φυσιολογικό να υπάρχει μια επιφυλακτικότητα απέναντι σε κάτι που δεν γνωρίζεις, όπως ήταν τα συμπληρώματα διατροφής. Και δεν αναφέρομαι απαραίτητα μόνο στο καταναλωτικό κοινό και στο φαρμακείο, αλλά και σε δημόσιες υπηρεσίες. Από την άλλη, οι δύσκολες συγκυρίες που βιώνει η χώρα μας δημιουργούν άλλης φύσης προβλήματα, που έχουν όμως αντίκτυπο συνολικά στο επιχειρηματικό περιβάλλον.

      1. Πώς είναι η συνεργασία της ISOPLUS με τους φαρμακοποιούς;

      Ο Έλληνας φαρμακοποιός είναι στο πλευρό μας όλα αυτά τα χρόνια. Στο πρόσωπό του έχουμε βρει όχι απλά ένα συνεργάτη, αλλά έναν υπέρμαχο των αξιών που διέπουν την εταιρία μας. Γνωρίζει ότι επενδύουμε σε έμπειρους και εξειδικευμένους επιστήμονες, ότι παρακολουθούμε συστηματικά και από κοντά τις εξελίξεις του τομέα, επιλέγοντας πάντα τα πιο ποιοτικά προϊόντα. Τέλος, αναγνωρίζει ότι στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε πρώτα από όλα στις ανάγκες του εμπλουτίζοντας συνεχώς την γκάμα των προϊόντων μας με πρωτοποριακές και καινοτόμες συνθέσεις που βασίζονται στην επιστημονική εξέλιξη

      5. Mε ποιούς τρόπους στηρίζει η εταιρεία το φαρμακοποιό για να προωθήσει τα προϊόντα της; 

      Αρχικά με τη συνέπειά της, την προσήλωση στην ποιότητα και επιστημονικότητα των προϊόντων της, τη δοκιμασμένη σύνθεσή τους που διασφαλίζουν την αποτελεσματικότητά τους και την ασφάλεια στη χρήση τους. Σίγουρα σημαντικότατο ρόλο διαδραματίζει η συνεχής διαφημιστική μας επικοινωνία, σχεδόν όλο το χρόνο, σε πολλά προϊόντα μας, σε ισχυρά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Eπίσης, καθώς είμαστε μια σύγχρονη εταιρία, επενδύουμε συνεχώς στο digital marketing για να προσφέρουμε το κατάλληλο εξατομικευμένο μίγμα διαδικτυακής προβολής, παρουσιάζοντας την επωνυμία μας στο μεγαλύτερο αριθμό δυνητικών πελατών, μέσα από δημιουργικό σχεδιασμό και αναλυτική έρευνα της αγοράς. Τέλος, προωθητικό υλικό όπως αφίσες, αυτοκόλλητα στις πόρτες, stand, promos με εξειδικευμένο προσωπικό και αναλυτικά έντυπα αποτελούν μέρος της επικοινωνίας μας, με στόχο τη σωστή, αξιόπιστη και αποτελεσματική ενημέρωση φαρμακοποιών και καταναλωτών.                                                                                                                                                                         

      1. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την ISOPLUS σε σχέση με τις άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο;

      Δεν είναι ένα συγκεκριμένο στοιχείο που την κάνει να διαφοροποιείται. Είναι, θα έλεγα, ένα κράμα παραγόντων. Σκληρή δουλειά, συνέπεια στον καταναλωτή, επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό και την εξέλιξή του. Το πάθος και η ενέργεια που δίνουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας, αποτελούν πηγή έμπνευσης για όσους βρίσκονται δίπλα μας. Η επιτυχία απαιτεί επιμονή. Εάν επαναπαυτούμε αυτό θα περάσει τόσο στο προσωπικό όσο και στους συνεργάτες μας.

      1. Η εταιρεία έχει μια δυναμική παρουσία στην αγορά με τη συνεχή ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων. Η ανάπτυξη αυτή πού βασίζεται;

      Από τη στιγμή που μιλάμε για μία εταιρεία που στόχος της είναι να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά μας, σημαίνει ότι αφουγκράζεται τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, οι οποίες όχι μόνο αυξάνονται αλλά και αλλάζουν συνεχώς. Συνεπώς, η ανάπτυξή της βασίζεται στο γεγονός ότι η ISOPLUS παραμένει πάντα σύγχρονη και ευέλικτη γιατί κατανοεί τις ανάγκες των ανθρώπων και τους προσφέρει αποτελεσματικές λύσεις με προϊόντα υψηλών προδιαγραφών για να βελτιώσουν την υγεία τους και να απολαμβάνουν μια πιο ποιοτική ζωή κάθε μέρα. Άλλωστε κι εμείς οι ίδιοι ζούμε την ίδια πραγματικότητα με τους καταναλωτές και έχουμε τις ίδιες ανάγκες, να μπορούμε, δηλαδή, να ανταποκρινόμαστε σε υποχρεώσεις και απαιτήσεις, έχουμε τις ίδιες επιθυμίες, να έχουμε μία ποιοτική καθημερινότητα και, κυρίως, καλή υγεία.

      1. Πώς εμφανίζεται η πορεία της εγχώριας αγοράς συμπληρωμάτων διατροφής το 2020-2021; Ποιες είναι οι διαστάσεις της αγοράς και πώς εξελίσσεται αυτή;

      Το 2020 ο κλάδος των συμπληρωμάτων διατροφής παρουσίασε μεγάλη ανάπτυξη, η οποία οφείλεται κυρίως στην ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση σε συμπληρώματα διατροφής που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και θωρακίζουν το ανοσοποιητικό του σύστημα.  Όσον αφορά το 2021 υπάρχει μια σταθερότητα και αυξημένη ζήτηση σε προϊόντα υγείας για το άγχος, την αυπνία και την τριχόπτωση που, όπως πιστεύω, προετοιμάζει το έδαφος για μια ακόμη μεγαλύτερη αύξηση του ήδη εντυπωσιακού ποσοστού που έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα. 

      1. Το ελληνικό κοινό δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένο με την κατανάλωση συμπληρωμάτων διατροφής. Φυσικά αυτό αλλάζει σταδιακά. Εσείς, ωστόσο, θεωρείτε ότι υπάρχουν σημεία που ο καταναλωτής οφείλει να προσέξει στον τομέα αυτόν;

      Εδώ υπάρχει ένα αντιφατικό στοιχείο. Από τη μια παρατηρούμε ραγδαία ανάπτυξη στη ζήτηση των συμπληρωμάτων διατροφής, από την άλλη παρατηρούμε ένα κενό στην ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτή. Ο ίδιος έχει εντάξει τα συμπληρώματα διατροφής στην καθημερινότητά του και έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί τη συνεισφορά τους στην υγεία του, κυρίως ως μέσο προστασίας του ανοσοποιητικού του συστήματος, στη γενικότερη καλή λειτουργία, τόνωση και ευεξία του οργανισμού του, στη βελτίωση της εμφάνισής του. Μάλιστα, η υγειονομική κρίση που βιώνουμε ώθησε τον καταναλωτή να αναζητήσει πιο έντονα από ποτέ, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για να θωρακίσει την υγεία και την ευεξία του. Αυτό που πρέπει, όμως, να συνειδητοποιήσει πρώτα ο ίδιος ο καταναλωτής είναι ότι δεν υπάρχει προϊόν, ούτε καν φάρμακο, διά πάσαν νόσον και να μην επηρεάζεται από τις «σειρήνες» της διαφήμισης, ακόμη και από όσα αναγράφονται στις συσκευασίες. Αυτά είναι τα δύο βασικά σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Στο πλευρό του καταναλωτή ο φαρμακοποιός αποδεικνύεται πολύτιμος αρωγός. Ειδικά στις μέρες μας διαδραματίζει έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στον τομέα της υγείας.

      1. Διαθέτετε κάποιο προσωπικό motto όσον αφορά το επιχειρείν και το management ή και τη ζωή γενικότερα;

      Κάλλιον το προλαμβάνειν, παρά το θεραπεύειν, σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Η πρόληψη, σε ό,τι αφορά την υγεία μας από το πέρασμα του χρόνου, στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: τη διατροφή, την άσκηση και το περιβάλλον.  Με αυτούς τους βασικούς άξονες οφείλουμε να ασχοληθούμε από την παιδική ακόμα ηλικία. Δίνουμε προσοχή και βαρύτητα στο τι τρώμε, πόσο γυμναζόμαστε, περπατάμε, κολυμπάμε, πόσο αξιόπιστα προϊόντα χρησιμοποιούμε για την υγιεινή περιποίησή μας.