TOP

Επιτυχής Σύνδεση!

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

X

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ISOPLUS
      Δεv βρέθηκαν
      αποτελέσματα
      5 βήματα για τη θωράκιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος!

      Τόσο την Άνοιξη όσο και όταν διανύουμε περιόδους που ο οργανισμός μας το έχει περισσότερο ανάγκη, είναι σημαντικό για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την καλή μας υγεία, να ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα έναντι των ιώσεων και της εποχικής γρίπης. Δείτε 5 βήματα που μας βοηθούν να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να προφυλάξουμε την υγεία μας.

      • Η συμβολή της διατροφής

      Η σωστή διατροφή αποτελεί σημαντικό σύμμαχο της υγείας μας και του ανοσοποιητικού μας συστήματος, για αυτό κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθήσουμε μία ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε βιταμίνες και  μέταλλα. Η διατροφή αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τροφές όπως: φρούτα (εσπεριδοειδή, ακτινίδια, ρόδια, κτλ.), λαχανικά (σπανάκι, μπρόκολο, καρότα, κτλ.) ξηρούς καρπούς και γιαούρτι.
      Ταυτόχρονα και η επαρκής ενυδάτωση, με νερό, φρέσκους φυσικούς χυμούς και ροφήματα, όπως πράσινο τσάι, μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της καλής μας υγείας.

      • Ο ρόλος της άσκησης

      Η τακτική άσκηση, ακόμη και ήπιας μορφής, συμβάλλει σημαντικά στην ευζωία και την ευεξία του οργανισμού, ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα, καθιστώντας μας λιγότερο ευάλωτους σε ιογενείς ασθένειες, όπως το κρυολόγημα και η γρίπη. Ήπιας μορφής αερόβια άσκηση θεωρείται το περπάτημα, το χαλαρό τρέξιμο, η σύντομη βόλτα με το ποδήλατο. Τις δραστηριότητες αυτές μπορούμε να τις εφαρμόσουμε ακόμη και την περίοδο του περιορισμού των μετακινήσεων, τηρώντας ωστόσο αυστηρά τα μέτρα ατομικής προστασίας και τους κανόνες κυκλοφορίας.

      • Η συμβολή του καλού ύπνου

      Ο ύπνος είναι επίσης ένα σημαντικό «όπλο» της άμυνάς μας, καθώς μας προσφέρει την ανάπαυση που χρειαζόμαστε, προκειμένου να είμαστε «ετοιμοπόλεμοι» σε πιθανούς κινδύνους. Άνθρωποι που υποφέρουν από ελλιπή ύπνο ή από κακής ποιότητας ύπνο, μακροπρόθεσμα είναι πιθανότερο να νοσήσουν, αν για παράδειγμα εκτεθούν σε έναν ιό. Αντίστοιχα ένας οργανισμός που ξεκουράζεται επαρκώς και σωστά, είναι σε θέση να αναρρώσει και γρηγορότερα εάν νοσήσει.
      Επομένως, ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος είναι σε θέση να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα σημαντικά.


       

      • Η σημασία της καλής ψυχολογίας

      Τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και περισσότερος λόγος για την αλληλεπίδραση μεταξύ της σωματικής και της πνευματικής υγείας. Μελέτες σε ανθρώπους με διαταραχή μετατραυματικού στρες, με αυξημένα τα επίπεδα των ορμονών του στρες, έδειξαν ότι οι λοιμώξεις διαρκούν περισσότερο. Από την άλλη, οι κοινωνικές επαφές, η παρέα με φίλους, η διασκέδαση και το γέλιο μπορούν να έχουν θετική επίδραση στην υγεία μας.

      Και παρόλο που την τωρινή χρονική περίοδο οι κοινωνικές επαφές είναι μειωμένες, μπορούμε να αξιοποιήσουμε τον ελεύθερο χρόνο μας κάνοντας πράγματα που μας ευχαριστούν, όπως το να διαβάσουμε το αγαπημένο μας βιβλίο, να ακούσουμε μουσική, να παίξουμε επιτραπέζια, να δούμε ταινίες, κ.λ.π.

      • «Σύμμαχοι» μας τα Συμπληρώματα Διατροφής

      Η σύγχρονη καθημερινότητα μας δυσκολεύει να ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, ενώ και η ίδια η σύγχρονη διατροφή δεν μας παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες/ μέταλλα) που έχουμε ανάγκη. Πέρα από την τροφή, λοιπόν, η άμυνα του οργανισμού μας μπορεί να ενδυναμωθεί και μέσω κατάλληλων συμπληρωμάτων διατροφής, που έρχονται να λειτουργήσουν συμπληρωματικά στα γεύματά μας. Τα συμπληρώματα διατροφής SOLGAR® είναι οι καθημερινοί μας σύμμαχοι για τη διατήρηση της συνολικής υγείας του οργανισμούς μας. Η Vitamin C, B12 και D3 της SOLGAR μπορούν συμβάλλουν σημαντικά στην ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς και η πολυβιταμίνη VM-2000 που συμβάλλει στην ενίσχυση του και χαρίζει ενέργεια και τόνωση στον ανθρώπινο οργανισμό.

       

      Πηγές
      https://www.healthline.com/health/food-nutrition/foods-that-boost-the-immune-system
      https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/fitness/in-depth/aerobic-exercise/art-20045541
      https://www.sleepfoundation.org/articles/how-sleep-affects-your-immunity
      https://newsnetwork.mayoclinic.org/discussion/mayo-clinic-minute-lack-of-sleep-worsens-health-issues/
      https://newsnetwork.mayoclinic.org/discussion/mayo-clinic-q-and-a-lack-of-sleep-and-risk-of-high-blood-pressure/
      https://psychcentral.com/lib/how-does-mood-affect-immunity/