TOP

Επιτυχής Σύνδεση!

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

X

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ISOPLUS
      Δεv βρέθηκαν
      αποτελέσματα
      "Οφείλεις να στηρίζεις τους ανθρώπους και να έχεις συχνή επαφή μαζί τους, αλλά και η διοικητική ομάδα να κάνει lead by example!"

      Ο Θάνος Τσαβαλιάς, Εμπορικός Διευθυντής της ISOPLUS μιλάει για την πορεία της εταιρίας κατά την περίοδο της πανδημίας, τις εκτιμήσεις για το άμεσο μέλλον και το πόσο απαραίτητη είναι η στενή συνεργασία και η συνέργεια μεταξύ των ομάδων.

       

      • Πως κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας κατά το 2020 και ποιες είναι οι προβλέψεις ή οι προσδοκίες σας για το 2021;

      To 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για πολλούς κλάδους επιχειρήσεων. Η ISOPLUS με κύριο κανάλι δραστηριότητας αυτό του φαρμακείου, παρά τις προκλήσεις και τον έντονο ανταγωνισμό, λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος για την κατηγορία των Συμπληρωμάτων διατροφής, ήταν πρωταγωνίστρια στις εξελίξεις. Πέτυχε σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων και κερδών, κερδίζοντας μερίδια αγοράς, τόσο συνολικά ως μάρκα, όσο και στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, ενισχύοντας περαιτέρω την ηγετική της θέση στην αγορά. Γεγονός που αποδεικνύει πως το ελληνικό κοινό εμπιστεύεται τις μάρκες μας σε όλη τη γκάμα των προϊόντων. Το 2021 ξεκίνησε αρκετά δυνατά για την ISOPLUS, όμως η αγορά έχει ανάγκη την επαναφορά της πλήρους λειτουργίας και την ανάπτυξη της οικονομίας, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από την εξέλιξη του τουρισμού της χώρας.

      • Ποιο είναι το σημαντικότερο εμπορικό μάθημα που μας άφησε η πανδημία για τα επόμενα χρόνια;

      Το σημαντικότερο μάθημα κατά τη γνώμη μου, πέρα από τη σημασία της υγείας όλων μας, είναι η ανάγκη για ευελιξία και προσαρμογή στην αλλαγή! Η πανδημία δυστυχώς άλλαξε βίαια την καθημερινότητά μας, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και στον επαγγελματικό τομέα. Μας ανάγκασε να βγούμε από το comfort zone μας, να έρθουμε αντιμέτωποι με μια κατάσταση προσωρινού χάους, έως ότου διακρίνουμε τις πραγματικές απειλές και ανακαλύψουμε τις νέες ευκαιρίες για εμάς και την επιχείρηση που εργαζόμαστε. Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, το εξωτερικό περιβάλλον επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό την καθημερινότητα. Η γρήγορη προσαρμογή στις νέες συνθήκες και η ικανότητα για αλλαγή, θα μας κάνει και ισχυρότερους. Όλες οι εταιρίες, οφείλουν να προσαρμόσουν τον τρόπο λειτουργίας τους, με στόχο την ομαλή μετάβαση στη νέα πραγματικότητα, να ενδυναμώσουν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και το ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να καλύπτουν αποτελεσματικά τους πελάτες της επιχείρησης. Να βελτιώσουν την επικοινωνία προς τον καταναλωτή, μιλώντας του στη γλώσσα που έχει ανάγκη να του μιλήσεις! Έτσι θα έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους και θα κερδίσουν επάξια την εμπιστοσύνη τους!

      • Ποιο είναι το «σημάδι» του Covid-19 στον καταναλωτή;

      Όλοι μέσα σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση  νιώσαμε τον περιορισμό στις καθημερινές ελευθερίες μας. Όσο κυριαρχεί το αίσθημα του φόβου, ο καταναλωτής βάζει προτεραιότητες και αγοράζει τα απολύτως απαραίτητα, αλλά και όσα αισθάνεται ότι θα του εξασφαλίσουν πρωτίστως την υγεία. Όσο βιώνει και εγκλιματίζεται στη νέα κατάσταση, σταδιακά επαναφέρει τις αγοραστικές του συνήθειες. Επίσης, αν μπορεί να βρει τα προϊόντα με ασφάλεια, είναι πρόθυμος να εκπαιδευτεί και να αλλάξει το κανάλι αγοράς και τον τρόπο αγοράς, χωρίς να στερηθεί τη χρήση προϊόντων και αυτό εξηγεί τη μεγάλη ανάπτυξη στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα στην πανδημία. Η ψυχολογική μας υγεία όμως είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που οφείλουμε να προσέξουμε, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο περιορισμών στην καθημερινότητά μας.

      • Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για το άμεσο μέλλον;

      Η κατάσταση που βιώνουμε είναι ο ορισμός του απρόβλεπτου. Είναι μια δυναμική κατάσταση που επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Βλέποντας τις τελευταίες εξελίξεις, με τα κρούσματα να αποκτούν μια σταθερότητα, και οι ΜΕΘ να αποσυμφορίζονται με αργούς ρυθμούς, ταυτόχρονα με το άνοιγμα της αγοράς και του τουρισμού, πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει την αγορά να επανέλθει σε μια νέα κανονικότητα, με τους καταναλωτές να αποκτούν καλύτερη ψυχολογία, και οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν μετά την πολύμηνη τρικυμία που έχουν βιώσει.

      • Ποιοι παράγοντες έχουν συντελέσει στο να έχει κατακτήσει η ISOPLUS  την πρωταγωνιστική θέση που κατέχει στην αγορά;

      Η ηγετική θέση που έχει κατακτήσει εδώ και χρόνια η ISOPLUS, είναι ένα αποτέλεσμα που διαμορφώνεται από πολλά σημαντικά στοιχεία. Είναι το ξεκάθαρο όραμα της εταιρίας, η εταιρική στρατηγική που έχει επιλεχθεί, το μίγμα επικοινωνίας για κάθε μάρκα, η μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με την αγορά και τον καταναλωτή, τα προοδευτικά βήματα επένδυσης της εταιρίας σε ανθρώπινο κεφάλαιο και τεχνολογικό εξοπλισμό. Η καινοτομία και η εξέλιξη είναι βαθιά ριζωμένες στη φιλοσοφία και κουλτούρα της εταιρίας.

      • Πως εμπνέετε τους ανθρώπους στις εμπορικές ομάδες για να φέρουν το στόχο – να κυνηγάνε τα αποτελέσματα;

      Ως γνωστόν, οι εμπορικές ομάδες είναι τα μάτια και τα αυτιά μιας εταιρίας. Είμαστε ΄΄στην εποχή της πληροφορίας΄΄, κατά συνέπεια η διαχείριση αυτή της πληροφορίας προς όλες τις κατευθύνσεις, δείχνει το βαθμό στον οποίο εκτιμάς τις ομάδες και τα μέλη των ομάδων αντίστοιχα τον οργανισμό. Οφείλεις να στηρίζεις τους ανθρώπους και να έχεις συχνή επαφή μαζί τους, αλλά και η διοικητική ομάδα να κάνει lead by example! Η στενή συνεργασία και η συνέργεια που προκύπτει από τα διαφορετικά τμήματα της εταιρίας, για ένα κοινό σκοπό, είναι το μεγάλο επίτευγμα της ISOPLUS.

      • Ποιοι είναι οι εμπορικοί σας στόχοι για το επόμενο διάστημα;

      Οι βασικοί εμπορικοί στόχοι μας για το επόμενο διάστημα είναι η διαρκής υγιής ανάπτυξη της εταιρίας και η ενίσχυση των μεριδίων αγοράς, τόσο στην κατηγορία των Συμπληρωμάτων διατροφής με τη Solgar και τη myelements, όσο και στην κατηγορία των καλλυντικών, με τις μάρκες Mustela, soskin, dr.organic και Optima, επενδύοντας στην καινοτομία και το μοναδικό στοιχείο της κάθε μάρκας. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον κλάδο του φαρμακείου που είναι και ο βασικός πυλώνας διανομής μας με στόχο τη βελτίωση της άμεσης εξυπηρέτησης, στην ήδη στενή συνεργασία με τα σημεία πώλησης. Δίνουμε έμφαση στον παράγοντα άνθρωπο και επενδύουμε στην ουσιαστική εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας. Τέλος, στοχεύουμε στο να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας βελτιώνοντας διαρκώς τα προϊόντα μας, κάνοντας ευκολότερη τη διαθεσιμότητά τους σε περισσότερα επιλεγμένα σημεία και προσαρμόζοντας τα μηνύματα επικοινωνίας στις ανάγκες των καιρών.