TOP

Επιτυχής Σύνδεση!

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

X

Σημείωση

Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων είναι ενδεικτική, συνδέεται με τα περιεχόμενα συστατικά των προϊόντων και προκύπτει από τους ισχύοντες ισχυρισμούς υγείας και διατροφής για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής. Η κατηγοριοποίηση δεν αφορά και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο πρόληψης ή αγωγής ανθρώπινης νόσου.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ISOPLUS
      Δεv βρέθηκαν
      αποτελέσματα
      Σε ένα τόσο δραστήριο περιβάλλον η δημιουργικότητα είναι μονόδρομος!

      O Mάριος Μαυρής, Group Brand Director της ISOPLUS αναλύει πως επηρέασε η πανδημία τις αγοραστικές συμπεριφορές, πως αλλάζει η ψηφιακή τεχνολογία τις επιχειρήσεις και ποιες είναι οι τάσεις και αλλαγές που αναμένουμε για το 2022.

      1. Πως επηρέασε η πανδημία τις αγοραστικές συμπεριφορές;

      Η διετής πανδημία του COVID-19 ανέδειξε νέες τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς που πολύ πιθανό είναι να καταστούν μόνιμες και να προκαλέσουν διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων καθώς και στο λιανεμπόριο.

      Η πιο σημαντική αλλαγή κατά την άποψή μου είναι αυτή του ψυχολογικού παράγοντα. Η ίδια η πανδημία προκάλεσε  ανησυχία και συχνά αίσθημα φόβου, ενώ τα υγειονομικά μέτρα περιορισμού όπως ο εγκλεισμός σε εσωτερικούς χώρους, η απομόνωση από συγγενείς και φίλους, ο περιορισμός των κοινωνικών επαφών, η τηλεργασία από το σπίτι και ο πολύ αυξημένος χρόνος μπροστά σε οθόνες ψηφιακών συσκευών επιβάρυναν πολύπλευρα την ψυχολογική κατάσταση του πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι καταργείται μία βασική προϋπόθεση για τη λήψη πολλών αγοραστικών αποφάσεων, αυτή που αφορά στην καλή ψυχολογία του καταναλωτή.

      Οι έρευνες σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο έχουν αναδείξει πως η μια από τις βασικότερες αλλαγές αφορά εκείνη τις επαναξιολόγησής του τι είναι σημαντικότερο για εμάς, ενώ πολλοί πλέον δηλώνουν  ότι δίνουν ήδη μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά που καταναλώνουν και τον κοινωνικό τους αντίκτυπο. Η υπάρχουσα κατάσταση έχει ωθήσει τους καταναλωτές να αναλογιστούν τις επιπτώσεις των αγορών τους στην υγεία και το περιβάλλον.

      Μια άλλη μεγάλη αλλαγή ήταν η επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης. Η πανδημία αναπόφευκτά οδήγησε τους περισσότερους ανθρώπους να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές. Αλλαγές που σε συνθήκες «κανονικότητας» θα λάμβαναν χώρα σε χρόνια, πραγματοποιήθηκαν σε εβδομάδες!  Η κατάσταση αυτή δεν θα αλλάξει καθώς οι αλλαγές ενδέχεται να είναι μόνιμες. Κατά την άποψή μου επιβλήθηκαν σημαντικές αλλαγές στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς που σχετίζονται με το λιανικό εμπόριο, θα πρέπει να μεταβάλουν τα μοντέλα λειτουργίας τους, αποκωδικοποιώντας τις νέες τάσεις και προσαρμόζοντας τις δομές τους σε αυτές.

      Για τις επιχειρήσεις και εταιρείες η πανδημία ήταν και είναι ένα κάλεσμα αφύπνισης προκειμένου να διασφαλίσουν την ευελιξία και την ικανότητα του να είναι κοντά στους καταναλωτές και πελάτες τους  με προϊόντα και υπηρεσίες που συμβαδίζον με τα μεταβαλλόμενα αγοραστικά πρότυπα. Όχι μόνο σήμερα, αλλά και μετά την πανδημία.

      1. Ποιο θα λέγατε πως είναι το στοιχείο που συνδέει τα brands της ISOPLUS; Υπάρχει κάποιος συνδετικός άξονας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing;

      Στην ISOPLUS θέλουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους αποτελεσματικές λύσεις για μια καλύτερη ποιότητα ζωής, γεμάτη υγεία και ευεξία! Και αυτό το πετυχαίνουμε μέσα από τις μάρκες που επιλέγουμε να διαθέτουμε στην αγορά, μάρκες που είναι στενά συνδεδεμένες με την καινοτομία, την εξειδίκευση, την αποτελεσματικότητα, την αξιοπιστία και τη συνεχή διάθεση για περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη.

      Ο συνδετικός άξονας κατά την άποψή μου είναι η προσήλωση σε αυτό που κάνουμε και η  δέσμευση. Σίγουρα το μίγμα επικοινωνίας για κάθε μάρκα διαφέρει αλλά η προσέγγιση στο πως αντιμετωπίζουμε το κάθε project είναι κατά βάση η δέσμευση μας στους ατομικούς, ομαδικούς και εταιρικούς στόχους μας. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως το ελληνικό κοινό εμπιστεύεται τις μάρκες μας σε όλη τη γκάμα των προϊόντων τους.

      1. Υπάρχουν σχέδια για κάποια νέα λανσαρίσματα ή για κάποια καινούργια καμπάνια στο άμεσο μέλλον;

      Με έξι Οίκους στο χαρτοφυλάκιο μας θα ήταν ψέμα να λέγαμε πως δεν υπάρχει κάτι νέο να φέρουμε ή να πούμε στην αγορά και στους πελάτες μας. Τα «σχέδια» έχουν πλέον δρομολογηθεί σε ενέργειες και σύντομα κάποια από αυτά θα βρεθούν στα ράφια των συνεργατών μας και στα μέσα επικοινωνίας.  Επιτρέψτε όμως να μην επεκταθώ περεταίρω για να μην χαλάσουν οι εκπλήξεις!

      1. Θεωρείτε πως η αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής προσφέρεται για πιο δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing;

      Η δημιουργικότητα δεν περιορίζεται σε κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή κλάδο.  Η δημιουργικότητα αναφέρεται στο φαινόμενο κατά το οποίο ένα άτομο ή μια ομάδα δημιουργεί κάτι νέο (ένα προϊόν, μια λύση, ένα καλλιτέχνημα, μια ιστορία, ένα αστείο κ.λπ.), το οποίο έχει μια αξία.

      Η αγορά των συμπληρωμάτων είναι μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, διαρκώς αναπτυσσόμενη με συνέχεις καινοτομίες σε φόρμουλες, τεχνικές παράδοσης του κύριου συστατικού και επιστημονική εξέλιξη. Σε ένα τόσο δραστήριο περιβάλλον η δημιουργικότητα είναι μονόδρομος.  Από τη στιγμή που αγαπάς αυτό που κάνεις και το απολαμβάνεις θα «δημιουργήσεις» σίγουρα.

      1. Πως αλλάζει η ψηφιακή τεχνολογία τις επιχειρήσεις;

      Στις μέρες μας, η έννοια της Πληροφορικής είναι ταυτισμένη με αυτή του επιχειρείν, καθώς η εφαρμογή της τεχνολογίας δημιουργεί νέες αγορές, προϊόντα και υπηρεσίες. Η επιχείρηση του σήμερα χρησιμοποιεί περισσότερο τις δυνατότητες mobility, τα κοινωνικά δίκτυα, τις τεχνολογίες cloud και virtualization και μεταμορφώνεται από την επιχείρηση του χτες στην «ψηφιακή επιχείρηση» του αύριο.

      Οι ψηφιακές τεχνολογίες δίνουν στην επιχείρηση την δυνατότητα να αξιοποιήσουν πληροφορίες για τις συνήθειες και σκέψεις των καταναλωτών. Χωρίς να θέλω να τις κατονομάσω, αν αναλογιστούμε κολοσσούς σε παγκόσμιο επίπεδο νομίζουμε πως είναι εταιρείες τεχνολογίας, ενώ στην πραγματικότητα είναι εταιρείες προώθησης πωλήσεων. Προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες ώστε να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που λαμβάνουν για τις συνήθειες, τις διαθέσεις και τις ανάγκες των χρηστών.

      Ωστόσο, αν και οι επενδύσεις σε εξοπλισμό και συστήματα τεχνολογίας βρίσκονται σε  υψηλά επίπεδα, τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο Δημόσιο τομέα, η αλήθεια είναι πως έχουμε ακόμα δρόμο καθώς στις διαστάσεις της «ψηφιακής ωριμότητας» η Ελλάδα κατατάσσεται χαμηλά σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

      Η Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική αδράνεια στον σημαντικό τομέα της δημιουργίας ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για το ψηφιακό μετασχηματισμό. Αδυναμίες όπως η ασυνέχεια στη Δημόσια Διοίκηση, το ασαφές νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο, τα νομοθετικά κενά, κλπ. συνδυάζονται με την έλλειψη συγκεκριμένης στρατηγικής για τη βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου που σχετίζεται με το ψηφιακό μετασχηματισμό και την καινοτομία. Ευελπιστώ οι πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες να αντιστρέψουν και να βελτιώσουν την κατάσταση αυτή.

      1. Ποιες τάσεις και αλλαγές αναμένουμε για το 2022 και τι αλλάζει στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής;

      Εν μέσω της πανδημίας ο κλάδος των συμπληρωμάτων διατροφής παρουσίασε μεγάλη ανάπτυξη, η οποία οφείλεται κυρίως στην ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση σε συμπληρώματα διατροφής που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και θωρακίζουν το ανοσοποιητικό του σύστημα. 

      Αυτό που θα δούμε τα επόμενα χρόνια είναι πως η γνώση, η ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτή ως προς τα προϊόντα θα διευρύνεται καθώς η ενασχόληση του με την κατηγορία αυξάνεται. Ο ίδιος έχει εντάξει τα συμπληρώματα διατροφής στην καθημερινότητά του και έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί τη συνεισφορά τους στην υγεία του, κυρίως ως μέσο προστασίας του ανοσοποιητικού του συστήματος, στη γενικότερη καλή λειτουργία, τόνωση και ευεξία του οργανισμού του, στη βελτίωση της εμφάνισής του. Στο πλευρό του καταναλωτή ο φαρμακοποιός αποδεικνύεται πολύτιμος αρωγός καθώς διαδραματίζει έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στον τομέα της υγείας.

      1. Πόσο σημαντικό είναι για το portfolio της εταιρίας σας το κομμάτι των δερμοκαλλυντικών;

      Τα δερμοκαλλυντικά προϊόντα αποτελούν μια πολύ μεγάλη κατηγορία προϊόντων. Η Ελλάδα εδώ έχει καινοτομήσει καθώς είναι πολλά τα χρόνια που το κανάλι του φαρμακείου φιλοξενεί υψηλής ποιότητας και άρτιας αισθητικής προϊόντα που διακρίνονται για την πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Η επιλογή καλλυντικών από το φαρμακείο προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας και ικανοποίησης στο πελάτη καθώς ο φαρμακοποιός εμπνέει εμπιστοσύνη και σεβασμό.

      O κλάδος της δερμοκοσμητολογίας βασίζεται σε επιστημονικές γνώσεις πάνω στη φυσιολογία του δέρματος και υπόκειται σε αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας. Δεν πρόκειται απλώς για προϊόντα ομορφιάς που ακολουθούν κανόνες αισθητικής, αλλά για εξειδικευμένα προϊόντα υγείας - αντιγήρανση, λεύκανση, μείωση των κηλίδων και αντιμετώπιση της ακμής - τα οποία χρειάζονται και επιστημονική συμβουλή.

      Υπό αυτό το πρίσμα η κατηγορία του δερμοκαλλυντικού αποτελεί ακόμα ένα τρόπο στην προσπάθειά της ISOPLUS να συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας και της ευεξίας του ανθρώπου. Αυτό επιτυγχάνεται, μέσω της συνεχούς προώθησης πρωτοποριακών, αξιόπιστων και αποτελεσματικών Οίκων στην ελληνική αγορά όπως τη Mustela, Soskin & Dr Organic τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών, μέσω της συνεχούς ενημέρωσης και επιστημονικής υποστήριξης των συνεργατών μας.